Jakie dane są potrzebne aby umówić się na wizytę?
Przed umówieniem swojej pierwszej wizyty w naszym gabinetach przygotuj: numer PESEL, adres zamieszkania i korespondencyjny, jak również numer telefonu oraz adres e-mail do niezbędnego kontaktu.
Jak odwołać wizytę?
Jeśli nie możesz dotrzeć do nas na wizytę, prosimy poinformuj telefonicznie (888445579) lub mailowo recepcję (recepcja@aprioricentrum.pl), tak aby ktoś inny mógł skorzystać z uwolnionego terminu. Mając konto w portalu znanylekarz.pl, jest możliwość odwołania wizyty on-line.
Regulaminy odwoływania i płatności u poszczególnych medyków
PAMIĘTAJ żeby zapoznać się z regulaminem płatności i obecności na wizycie u lek. K. Twardosz – Regulamin płatności KLIKNIJ
Chciałbym wystawić Państwu opinię dotyczącą jakości usług, gdzie mogę to zrobić?
Dziękujemy za te dobre jak i złe opinie, chcemy rozwijać swoje umiejętności i pomagać naszym pacjentom. Pozytywne opinie prosimy wyrażać indywidualnie do lekarzy jak również za pomocą portalu www.znanylekarz.pl. Na naszej stronie w zakładce “Lekarze”, znajdują się odnośniki do poszczególnych profili.
Skargi prosimy również kierować indywidualnie do lekarzy, lub też zgłaszać drogą mailową na adres recepcja@aprioricentrum.pl.
Czy w gabinecie zawsze w godzinach otwarcia czeka na mnie lekarz?
Wizyta może się odbyć wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu. Zapraszamy do kontaktu z recepcją (888 44 55 79).
Czy gabinety czynne są w weekendy?
Aktualnie nie, jednak zależy to indywidualnie od poszczególnych lekarzy, członków zespołu. Radzimy sprawdzić kalendarz online lub dowiedzieć się telefonicznie, czy szukany specjalista relaksuje się w czasie wolnym, czy też ma pracującą sobotę.
Pracuję do 18:00 i nie zdążę do lekarza, co robić?
Sprawdź dostępne terminy naszych lekarzy, z uwagi na Państwa potrzeby, często jesteśmy dostępni w godzinach wieczornych, a nawet czasami w weekendy. Znajdź nas na portalu znanylekarz.pl, wpisz “apriori centrum zdrowia”.
W jakich godzinach przyjmują lekarze?
Lekarze i specjaliści apriori mają „swoje” godziny dostępności i wizyt, jeśli interesuje Państwa konkretny lekarz / specjalista lub konkretny dzień na wizytę, prosimy o sprawdzenie dostępności w zapisach on-line lub kontakt z recepcją 888 44 55 79.
Czy na wizytę wymagane jest skierowanie?
Nie, jesteśmy prywatnymi gabinetami lekarskimi / medycznymi, świadczymy usługi komercyjne, zapraszamy serdecznie na profesjonalne badania diagnostyczne czy wizytę lekarską, fizjoterapeutyczną, psychologiczną, seksuologiczną.
Ile czasu trwa wizyta?
Średni czas wizyty lekarskiej w gabinecie Apriori trwa do 20-30 minut. W poszczególnych przypadkach, głównie w związku z rodzajem wizyty, badaniami USG lub interwencjami chirurgicznymi, wizyta może trwać dłużej. Nad prawidłowymi zapisami panuje recepcja gabinetów, jak również poszczególni lekarze i członkowie zespołu.
Czy przyjmujecie Państwo na NFZ?
Nie, jesteśmy prywatnym centrum gabinetów medycznych, świadczymy usługi medyczne odpłatnie, bez umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Dbamy o jakość wykonywanych usług.
Czy lekarz z prywatnego gabinetu skieruje do poradni specjalistycznej czy szpitala w ramach NFZ?
Z prywatnego gabinetu lekarskiego możemy wystawić uzasadnione skierowanie do szpitala, zgodnie z ustawą o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych.
Nie możemy wystawić skierowania do poradni specjalistycznej na NFZ lub na leczenie uzdrowiskowe w ramach kontraktowania przez NFZ.
Do prywatnych gabinetów i poradni nie jest wymagane skierowanie.
Czy lekarz wypisze receptę albo zwolnienie z pracy?
Tak, w sytuacji uzasadnionej lekarz wypisze receptę na leki pełnopłatne (bez refundacji) oraz wystawi zwolnienie z pracy papierowe lub elektroniczne (eZUS-ZLA) w trakcie wizyty.
Gdzie szukać, pomocy lekarskiej, gdy ja lub ktoś z moich najbliższych zachoruje w takie dni i w takich godzinach, kiedy nieczynne są przychodnie lekarskie?
Nie jesteśmy nocną i świąteczną opieką zdrowotną.
„Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna”, to świadczenia podstawowej opieki zdrowotnej udzielane w ramach NFZ w tygodniu od 18:00 do 08:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy. Wykaz placówek w Małopolsce znajduje się pod tym adresem: http://www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/pomoc-w-stanach-naglych/nocna-i-swiateczna-opieka-zdrowotna/
W razie niepokojących objawów wskazana jest konsultacja lekarska, skierowanie się na najbliższy SOR lub kontakt z pogotowiem ratunkowym (nr. 112, lub 999).