Przejdź do treści

Jakie dane są potrzebne, aby umówić się na wizytę?

Przed umówieniem pierwszej wizyty w naszym Centrum Medycznym Apriori przygotuj: numer PESEL, adres, jak również numer telefonu oraz adres e-mail niezbędny do kontaktu.

Jak odwołać wizytę?

Jeśli nie możesz dotrzeć na wizytę, prosimy poinformuj o tym telefonicznie (888445579) lub mailowo (recepcja@aprioricentrum.pl) pracownika recepcji Apriori. Wówczas inny potrzebujący pacjent będzie mógł skorzystać z wolnego terminu. Dodatkowo w portalu znanylekarz.pl mają Państwo możliwość odwołania wizyt drogą online.

Regulaminy odwoływania i płatności u poszczególnych medyków

PAMIĘTAJ, żeby zapoznać się z regulaminem płatności i obecności na wizytach u naszych specjalistów. Szczegóły dostępne są między innymi w zakładce „Cennik Apriori”.

Chciałbym wystawić Państwu opinię dotyczącą jakości usług, gdzie mogę to zrobić?

Dziękujemy za te dobre, jak i krytyczne opinie, ponieważ chcemy stawać się najlepszym centrum medycznym i nieustannie pomagać naszym pacjentom. Pozytywne opinie prosimy wyrażać indywidualnie do medyków, jak również za pomocą portalu www.znanylekarz.pl. Na naszej stronie w zakładce „Nasz Zespół”, znajdują się odnośniki do poszczególnych profili specjalistów Apriori.

Skargi prosimy kierować indywidualnie do medyków lub zgłaszać drogą mailową na adres recepcja@aprioricentrum.pl.

Czy w gabinecie zawsze w godzinach otwarcia czeka na mnie lekarz?

Wizyta może odbyć się wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu. Zapraszamy do kontaktu z pracownikiem recepcji – nr tel. 888 44 55 79.

Pracuję do 18:00 i nie zdążę do lekarza, co robić?

Z uwagi na Państwa potrzeby, przez większość dni w tygodniu jesteśmy dostępni takżd w godzinach wieczornych – zazwyczaj do godziny 21:00. Znajdź nas na portalu znanylekarz.pl, wpisz „apriori centrum zdrowia” i sprawdź dokładne godziny pracy poszczególnych medyków.

W jakich godzinach przyjmują lekarze?

Lekarze i specjaliści Centrum Zdrowia Apriori mają konkretne godziny dostępności i wizyt. Jeśli interesuje Państwa wizyta u wybranego specjalisty lub konkretny dzień wizyty, prosimy o sprawdzenie dostępności w zapisach on-line lub o kontakt z pracownikiem recepcji pod numerem telefonu 888 44 55 79.

Czy na wizytę wymagane jest skierowanie?

Nie. Jesteśmy placówką oferującą wizyty w prywatnych gabinetach medycznych, świadczymy usługi komercyjne. Zapraszamy serdecznie na profesjonalne badania diagnostyczne oraz wizyty lekarskie, fizjoterapeutyczne, psychologiczne, psychoterapeutyczne oraz seksuologiczne.

Ile czasu trwa wizyta lekarska?

Średni czas wizyty lekarskiej w gabinetach Apriori to zwykle 20-30 minut. W niektórych przypadkach, głównie w związku ze szczególnym rodzajem wizyty, dodatkowymi badaniami USG lub interwencjami chirurgicznymi, wizyta może trwać dłużej. Wizyty fizjoterapeutyczne, psychologiczne oraz psychoterapeutyczne trwają zazwyczaj 50-60 minut.

Czy przyjmujecie Państwo na NFZ?

Nie, jesteśmy prywatnym centrum zdrowia. Świadczymy usługi medyczne odpłatnie, bez umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Dbamy o jakość wykonywanych usług.

Czy lekarz z prywatnego gabinetu skieruje do poradni specjalistycznej lub szpitala w ramach NFZ?

Z prywatnych gabinetach lekarze mogą wystawić uzasadnione skierowanie do szpitala, zgodnie z ustawą o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych. Nie mogą jednak wypisywać skierowań do poradni specjalistycznej oraz na leczenie uzdrowiskowe w ramach kontraktowania przez NFZ. Do prywatnych gabinetów medycznych i poradni lekarskich nie jest wymagane skierowanie.

Czy lekarz wypisze receptę albo zwolnienie z pracy?

Tak, w sytuacjach uzasadnionych lekarz w trakcie wizyty wystawia recepty na leki pełnopłatne (bez refundacji) oraz elektroniczne zwolnienia z pracy (eZUS-ZLA).

Gdzie szukać, pomocy lekarskiej, gdy ja lub ktoś z moich najbliższych zachoruje w takie dni i w takich godzinach, kiedy nieczynne są przychodnie lekarskie?

„Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna” to świadczenia podstawowej opieki zdrowotnej udzielane w ramach NFZ w tygodniu od godziny 18:00 do 08:00 dnia następnego oraz całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy. Wykaz placówek tzw. NPL w województwie małopolskim znajduje się pod tym adresem: www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/pomoc-w-stanach-naglych/nocna-i-swiateczna-opieka-zdrowotna

W razie nagłych, niepokojących objawów wskazane jest skorzystanie z pomocy w ramach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) lub kontakt z pogotowiem ratunkowym (nr 112 lub 999).